Άνοδος 57,5% για το brand των ΜΑΚΒΕΛ το α’ εξάμηνο

Eurimac: Στόχος η αυτονομία σε πρώτες ύλες μέσω επενδύσεων €11 εκατ.

Στον προγραμματισμό τριών νέων επενδυτικών προγραμμάτων συνολικού ύψους 11 εκατ. ευρώ έχει προχωρήσει η Eurimac, «σε πείσμα του γενικότερου αρνητικού κλίματος», όπως σχολιάζουν κύκλοι της εταιρείας. 

Οι επενδύσεις αυτές θα χρηματοδοτηθούν από ίδια κεφάλαια και θα κατευθυνθούν στην επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων σε πρώτες και βοηθητικές ύλες και της παραγωγής της σε τελικά προϊόντα. Με την ολοκλήρωση των επενδύσεων αυτών εντός του 2021 η εταιρεία στοχεύει στην εξασφάλιση αυτονομίας σε πρώτες ύλες για τουλάχιστον 7 μήνες (57.000 τόνοι) και παραγωγική ικανότητα άνω των 90.000 τόνων σε διάφορα ζυμαρικά.

Η βορειοελλαδίτικη βιομηχανία επενδύει σε σύγχρονες τεχνολογίες έχοντας θέσει ως στόχο την φιλική προς το περιβάλλον λειτουργία και στις δύο μονάδες παραγωγής που διαθέτει, δηλαδή στη μονάδα άλεσης σκληρού σίτου και στην μονάδα παραγωγής ζυμαρικών. Να θυμίσουμε ότι οι εγκαταστάσεις της Eurimac λειτουργούν χάρη σε 100% πράσινη ενέργεια που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές, έτσι ώστε το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της να είναι μηδενικό.

Αυξημένες κατά 18,7% οι πωλήσεις το α’ εξάμηνο – Ώθηση των εξαγωγών χάρη στη διαχείριση της κρίσης.

Ο τζίρος αλλά και οι πωλήσεις σε τονάζ της Eurimac κατέγραψαν σημαντική άνοδο τόσο σε Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό το α’ εξάμηνο. Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών της εταιρείας παρουσίασε αύξηση 18,7% ενώ οι κατ’ όγκο πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 13% στην Ελλάδα και 19% στο εξωτερικό.

Να σημειωθεί ότι η παραγωγή της βιομηχανίας ζυμαρικών μοιράζεται κατά 45% στις εξαγωγές και κατά 55% στην ελληνική αγορά.

Οι εξαγωγές της εταιρείας κινήθηκαν ιδιαίτερα ανοδικά ακόμα και σε χώρες όπου η εταιρεία δεν είχε παλαιότερα ιδιαίτερη παρουσία, όπως η Αμερική, ο Καναδάς και η Γερμανία. Αυτό φαίνεται να ήταν αποτέλεσμα και της διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης από τις ελληνικές αρχές. Στο food service υπήρξε πτώση πωλήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και σε αγορές του εξωτερικού αφού μεγάλο μέρος της κατανάλωσης μεταφέρθηκε από το κανάλι της HoReCa στην οικιακή κατανάλωση.

Ενίσχυση των επώνυμων ζυμαρικών.

Δεδομένου ότι το μερίδιο αγοράς των ΜΑΚΒΕΛ παραμένει ακόμα χαμηλό, η εταιρεία προσδοκά μέσω της συνεχούς ανάπτυξης κωδικών αλλά και σημείων διανομής στη μεγάλη και στη μικρή αγορά, αύξηση πωλήσεων των branded και ενίσχυση μεριδίου σε σχέση με τις υπόλοιπες επώνυμες μάρκες «που είναι στο υψηλότερο σημείο των πωλήσεων τους και έχουν αποφασίσει να διατηρήσουν τα μερίδια τους με “πόλεμο” τιμών», όπως επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.

Το εμπορικό σήμα της ΜΑΚΒΕΛ κατέγραψε το α’ εξάμηνο ανάπτυξη 37,5% σε όγκο και 57,7% σε καθαρή αξία σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2019.

Κύκλοι της βιομηχανίας μιλούν επίσης για το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον που δημιούργησε η υγειονομική κρίση. 

«Η κρίση επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά τον κανόνα της διασποράς ρίσκου, σε επίπεδο όχι μόνο επιχειρήσεων αλλά και κρατών. Για τη Eurimac διασπορά ρίσκου σημαίνει δραστηριοποίηση στο food service και στη λιανική, στην ιδιωτική ετικέτα και στο brand, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό».

Χριστίνα Παπαγιάννη.

Πηγή: Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το τεύχος #0325

food-reporter-2-makbel.png