Βραβείο για τη ΜΑΚΒΕΛ στην 20η διοργάνωση "Retail Business Awards"

Η ΜΑΚΒΕΛ απέσπασε το Bronze βραβείο "Suppliers' Best Launch Strategy" στη διοργάνωση "Retail Business Awards 2022".

Lenovo RetailBusiness Awards 2022

Retailer of the Year η Κωτσόβολος - Κώστας Γεράρδος (Πλαίσιο) και Aριστοτέλης Παντελιάδης (Μetro) οι Retail Managers της χρονιάς

Είκοσι χρόνια διαδρομής και συνεχούς διοργάνωσης συμπλήρωσε ο πιο σημαντικός, μακροβιότερος και πιο καταξιωμένος θεσμός για το ελληνικό Λιανικό Εμπόριο και τη Βιομηχανία.

Με την Κωτσόβολος (Dixons South-East Europe) να αναδεικνύεται Retailer της Χρονιάς και τους Αριστοτέλη Παντελιάδη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Metro AEBE, και Κώστα Γεράρδο, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Πλαίσιο Computers, να τιμώνται αμφότεροι με τη διάκριση του Retail Manager, ολοκληρώθηκε η 20ή Τελετή Απονομής των Lenovo RetailBusiness Awards 2022, από την Direction και το περιοδικό RetailBusiness.

Η μεγάλη γιορτή για το Ελληνικό Λιανικό Εμπόριο και τη Βιομηχανία διοργανώθηκε φέτος τη Δευτέρα 18 Ιουλίου στο Golf Prive στη Γλυφάδα, με τη συνεργασία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ). Όπως κάθε χρόνο, τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Στην ξεχωριστή αυτή βραδιά, που είχε επετειακό χαρακτήρα, ο πιο σημαντικός, μακροβιότερος και πιο καταξιωμένος θεσμός για το χώρο του Ελληνικού Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας γιόρτασε 20 χρόνια συνεχούς διοργάνωσης και επιβράβευσε ανθρώπους, επιχειρήσεις και πρακτικές που ξεχωρίζουν και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για τον κλάδο. Στη μεγάλη γιορτή της αγοράς παρευρέθησαν περισσότερα από 450 στελέχη από τους χώρους του Λιανεμπορίου, της Βιομηχανίας και της Επικοινωνίας, καθώς και εκπρόσωποι του δημοσιογραφικού κόσμου.

Σημειώνεται πως οι νικητές, για ακόμη μια χρονιά, αναδείχθηκαν μετά την αξιολόγηση και την ψηφοφορία ευρύτατης επιτροπής αξιολόγησης, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων θεσμικών φορέων, ινστιτούτων και επιμελητηρίων της ελληνικής αγοράς, επικεφαλής εταιρειών έρευνας, CEOs καταξιωμένων εταιρειών του κλάδου και ομάδα αναγνωρισμένων ακαδημαϊκών. Η Deloitte Ελλάδος αποτέλεσε τον ελεγκτικό φορέα, διασφαλίζοντας πως η διαδικασία πραγματοποιήθηκε με απόλυτη διαφάνεια, αντικειμενικότητα και αξιοπιστία, για ακόμα μία χρονιά.

Στις εταιρείες που απέσπασαν διάκριση στα Lenovo RetailBusiness Awards 2022 συμπεριλαμβάνονται οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Alfa Pastry, Arla Foods, Avin, Beiersdorf, Βενέτης, B/S/H, Γαλαξίας, Γερμανός, Coffee Island, Cosmote, Γρηγόρης, Δέλτα, Deva Group, ΔΕΗ, Dust+Cream, Entersoft, E-Fresh.gr, Ελαΐς-Unilever Hellas, Eurimac, Eurobank, Flocafe Espresso Room, Goodys Burger House, 362 Grocery, HP, Ikea, Κωτσόβολος, Lenovo, Lidl Hellas, Μασούτης, Μέγα, Μουστάκας, Μπάρμπα Στάθης, Marks & Spencer, My market, Ok!Anytime Markets, Τράπεζα Πειραιώς, Πλαίσιο, Protergia, Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Σαράντης, Shell, Volton και Watt + Volt.

Προμηθευτές της Χρονιάς, βάσει της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για 13η συνεχή χρονιά, αποκλειστικά για το περιοδικό RetailBusiness και την Direction Business Network από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών The Hellenic Research House, αναδείχθηκαν οι Ελαΐς-Unilever Hellas (Non Food και Food & Drink), Β/S/H (Λευκές - Μαύρες Συσκευές) και HP (Τεχνολογία).

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους νικητές όλων των βραβείων στο www.retailawards.gr

Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του, ο εκδότης της Direction και οικοδεσπότης της βραδιάς, Βαγγέλης Παπαλιός, συνεχάρη όλους τους νικητές και τους συμμετέχοντες, ενώ αναφέρθηκε στα 20 χρόνια του θεσμού και στη φιλοσοφία του που έχει παραμείνει αναλλοίωτη, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως «τα RetailBusiness Awards είναι πάντα φάρος αισιοδοξίας για το Ελληνικό Λιανικό Εμπόριο και τη Βιομηχανία. Μεγάλωσαν, εξελίχθηκαν και αναπτύχθηκαν μαζί με την αγορά και είχαν πάντα μία και μοναδική επιδίωξη: να τιμήσουν και να αναδείξουν επιχειρήσεις, στελέχη και πρακτικές που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση. Να επιβραβεύσουν όλους εκείνους που βοηθούν τον κλάδο να αναπτύσσεται και να κοιτάζει το μέλλον με μεγαλύτερη σιγουριά».

Ο Ιωάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος-Dixons South East Europe, ανέφερε λαμβάνοντας την κορυφαία διάκριση της βραδιάς: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που παίρνουμε ένα τέτοιο βραβείο, ειδικά σε τέτοιες εποχές. Ένα βραβείο που έρχεται στην πραγματικότητα να επιβραβεύσει όλες αυτές τις προσπάθειες που κάνουμε τα τελευταία χρόνια να προσαρμόσουμε το μοντέλο λειτουργίας αυτής της εταιρείας στις ανάγκες των καταναλωτών που αλλάζουν με ταχύτατο ρυθμό αλλά και στη βίαιη και συνεχώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα που όλοι σε όλους τους κλάδους ζούμε και η οποία δημιουργεί πάρα πολλά προβλήματα και πάρα πολύ μεγάλες δυσκολίες».

Ο Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο Computers, όταν παρέλαβε τη διάκριση του Retail Manager από τον Παναγιώτη Μακρυνιώτη, General Manager Eλλάδας και Κύπρου για τη Lenovo, η οποία υπήρξε Χορηγός Τίτλου της διοργάνωσης για τρίτη συνεχή χρονιά, ανέφερε πως το βραβείο με το οποίο τιμήθηκε δεν είναι ατομικό, αλλά αντιπροσωπεύει όλη την ομάδα του Πλαισίου, ενώ τόνισε πως όλο το ελληνικό retail αξίζει συγχαρητηρίων, καθώς ο αγώνας που δόθηκε τα τελευταία χρόνια είναι υπεράνθρωπος και «ό,τι απολαύσαμε ως καταναλωτές οφείλεται στους ανθρώπους του κλάδου».

Από τη μεριά του ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Metro AEBE, υπογράμμισε «ότι στο πρόσωπο του Retail Manager βραβεύεται η εταιρεία του και όλη η ομάδα. Είναι προφανές ότι σε μεγάλους οργανισμούς ο ηγέτης δεν μπορεί να κάνει τίποτα περισσότερο από το να δώσει στην ομάδα του την ευκαιρία να κάνει καλά τη δουλειά της. Και θέλω να πιστεύω ότι αυτό το καταφέραμε».

Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν οι δημοσιογράφοι Δημήτρης Καμπουράκης και Κορίνα Γεωργίου.

Χορηγός Τίτλου της 20ής διοργάνωσης των RetailBusiness Awards ήταν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Lenovo, ενώ Μέγας Χορηγός η Pink Woman. Η ΑΒ Βασιλόπουλος υπήρξε χορηγός της κατηγορίας «Προμηθευτής της Χρονιάς Food & Drink- Non Food», η Διαμαντής Μασούτης της κατηγορίας «Supplier’s Brand Campaign» και η Pot & Pan της κατηγορίας «Retail Stores Super Market». Επίσης, τη διοργάνωση υποστήριξαν οι ΔΕΗ, Σκλαβενίτης, Digimark, Diastasis (χορηγοί), Αsterias Creative Design, Sound & Visual K. Παπαθανασίου, Οgilvy, Evin Intzoglou, Ελληνικά Κελλάρια Οίνων (Official Partners), Pressious Arvanitidis (εκτυπώσεις), Μass Courier (διανομές) και Deloitte (ελεγκτικός φορέας).

Η μεγάλη γιορτή για το Ελληνικό Λιανικό Εμπόριο και τη Βιομηχανία διοργανώθηκε φέτος τη Δευτέρα 18 Ιουλίου στο Golf Prive στη Γλυφάδα, με τη συνεργασία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ). Όπως κάθε χρόνο, τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Σημειώνεται πως οι νικητές, για ακόμη μια χρονιά, αναδείχθηκαν μετά την αξιολόγηση και την ψηφοφορία ευρύτατης επιτροπής αξιολόγησης, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων θεσμικών φορέων, ινστιτούτων και επιμελητηρίων της ελληνικής αγοράς, επικεφαλής εταιρειών έρευνας, CEOs καταξιωμένων εταιρειών του κλάδου και ομάδα αναγνωρισμένων ακαδημαϊκών. Η Deloitte Ελλάδος αποτέλεσε τον ελεγκτικό φορέα, διασφαλίζοντας πως η διαδικασία πραγματοποιήθηκε με απόλυτη διαφάνεια, αντικειμενικότητα και αξιοπιστία, για ακόμα μία χρονιά.